17 Foto Hetty Sarlene Kongsi Gambar Mesra Berpelukan Bersama Kekasih Di Instagram | DiSiniBermula

17 Foto Hetty Sarlene Kongsi Gambar Mesra Berpelukan Bersama Kekasih Di Instagram

Monday, March 11, 2013

Amboi ~~ Memang mesra betul gambar-gambar Hetty Sarlene bersama kekasihnya ini. Admin mati-mati ingat mereka berdua ialah suami isteri. Mesra semacam je. Mungkin Hetty mahu satu dunia tahu yang lelaki ini adalah buah hati pengarang jantungnya.
gambar hetty sarlene
Hetty Sarlene satu ketika dahulu pernah popular menerusi filem Sembilu. Namun sejak kebelakangan ini, wajah Hetty tidak lagi menyerikan kaca televisyen. Mungkin Hetty sibuk bercinta dan sibuk merancang masa depan bersama si kekasih. Orang kalau dah mabuk bercinta memang kadang-kadang tak ingat dunia.
hetty sarlene
Semoga hubungan Hetty Sarlena dan kekasihnya akan berakhir ke jinjang pelamin. Cepat-cepatlah berkahwin. Lain macam dah Admin tengok tahap mesranya. Lagi 15 keping gambar mesra Hetty Sarlene dan kekasih dengan membaca entri ini sepenuhnya.
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
hetty sarlene
Bosan Dengan Posisi Yang Sama Ketika Berasmara ???  
Ketahui bagaimana untuk membahagiakan pasangan anda dengan 102 posisi seks unik Dan Berikan Kejutan kepada Si Dia Skill Terbaru Anda


6 comments:

Anonymous said...

aah memg kalah laki bini nengok kan mereka ni
same2 la kito doakan semoga mereka selamat akad nikah ek....

Badrul Hisham said...

Sakit2...tak de mak bapak ke diorg ni...sua2 blum kawin duk cium2...apa punya org pn tak tau..

shawatul akma shahira mohamad tarmizi said...

astarfirullah.... subahanallah..... ap lah nk jadi... kalo dh brani pegang2, mesti lbeh dri tu.. mgikut pd latar tmpat gmbr yg diambil,mcm kt rumah... hetty pakai sluar pndek yg boleh dianggap sebagai "seluar kecik" yg slalu dipakai kt dlm je , boleh pulak main tayang2 kt public... aduhh... ap lah nak jadi... buruk sgt org tgok ... malu lah,ni bangga lagi ltak gmbar tu kt lman sosial... nk buat pon xpayah la tujuk2 , cover2 lah sikit... malu bebudak kalo tgok... lgpon bebudak kcik skg ni bukan buta it , cume celik it... bawak2 la insaf yea, belum trlambat lagi...

Anonymous said...

kahwin suda nikah belum

Anonymous said...

Slumber jer dia nie bergambar x pakai baju..nampak sangat baru jer lepas buat sex ...

Anonymous said...

Berubahlah wahai hettey.... Kalo artis lelaki bukak baju kene gam bertahun.. ni artis ni x kan pihak tertentu nk dok diam je... Zed Zaidi apa tindakan anda?????

Post a Comment

ShareThis

Subscribe Here

Subscribe via Email

Ping Busuk

Close

Just Click the Like Button Below Then Click Close to Continue...


Powered By EXEIdeas
CLOSE HERE